Tai Chi styl Yang Lekcja 1 – pozycja Gong Bu

Lekcja 1: Podstawowa pozycja tai chi stylu Yang – Gong Bu.

Pełen opis ustawienia ciała oraz najczęściej popełniane błędy. W tej pozycji wykonujemy większość rzuchów w formie 24. Poruszamy się w niej do przodu. Uczymy się na niej stabilnej, zrelaksowanej postawy. Jest bardzo ważna i tylko dobre jej poznanie pozwoli pójść w nauce formy dalej.
Jeśli masz pytania – wejdź na Facebooka!


 

 

O Add-Vantage

Marcin Małecki. Nauczyciel bezpośredniej linii przekazu Mistrza Tai Chi Chuan, Liu Yun Penga - dwukrotnego mistrza Chin w san da (otwartej walce). Wieloletni praktyk Tai Chi Chuan, Kung Fu, Aikido, Judo i Qigong. ---> Trzynaście lat doświadczenia w Aikido (w tym Kashima Kenjutsu: w Tokio i w Kashima Shin Ryu i mistrza Inaby Minoru). 25 lat doświadczenia w Tai Chi (w tym w Jingshan oraz Tiantan i u Wielkiego Mistrza Liu Yun Penga). 5 lat doświadczenia w Judo. Zajmuje się zarówno Kung Fu, Tai Combat (Samoobroną) i bojowymi aspektami Tai Chi Chuan, jak i jego aspektami zdrowotnymi - wykorzystaniem ruchu oddechu i umysłu do poprawy zdrowia, podnoszenia odporności i wzmacniania funkcji witalnych organizmu.
Dodaj do zakładek Link.

2 odpowiedzi na „Tai Chi styl Yang Lekcja 1 – pozycja Gong Bu

  1. Add-Vantage mówi:

    Niezwykle ważna pozycja. Warto dokładnie ją sobie przećwiczyć.
    Ćwiczcie po parę minut dziennie w domu.

  2. Add-Vantage mówi:

    Aha, no i obejrzyjcie lekcję drugą – z chodzeniem do przodu w tej pozycji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *