Jak Inwestować W Wygraną I Nie Bać Się Błędów?

 

  1. Obudź ciekawość dziecka:
    1. Lets see how it will be” zamiast: “I must do it perfect”
    2. Myśl dzieckiem: „ale głupio wyszło”, „o to inaczej”, „ciekawe jak będzie tak”
    3. Śmiej się – nie napinaj. Podnieś kąciki ust do góry – tzw. Half smiling
    4. Nie oczekuj od siebie perfekcji już tu i teraz – odłóż ją na półkę

 Opracowanie: Add-Vantage.Warszawa.pl Marcin Małecki

  1. Analizuj porażki pozytywnie i dyskredytuj negatywne podejście:
    1. „O a dlaczego tak wyszło – to ciekawe – zobaczmy jeszcze raz”
    2. „Tu były błędy – kto mnie teraz ukrzyżuje? Nikt?” – przerysowuj
    3. Karcenie się mów w głowie śmiesznym głosem: myszki miki lub Kaczora Donalda
    4. Myśl o tym, że jak byś nie zrobił/zrobiła to i tak twoje ciało się nauczy

 Opracowanie: Add-Vantage.Warszawa.pl Marcin Małecki

  1. Ciesz się z procesu – nie z wyniku
    1. Ciesz się obserwacją ciała
    2. Uśmiechaj się do innych – socjalizuj proces
    3. Baw się – samym ćwiczeniem, zainteresuj się powtórzeniami i tym jak inaczej wyjdą

 

Opracowanie: Add-Vantage.Warszawa.pl Marcin Małecki

 

Dodaj do zakładek Link.

O Add-Vantage

Marcin Małecki. Nauczyciel bezpośredniej linii przekazu Mistrza Tai Chi Chuan, Liu Yun Penga - dwukrotnego mistrza Chin w san da (otwartej walce). Wieloletni praktyk Tai Chi Chuan, Kung Fu, Aikido, Judo i Qigong. ---> Trzynaście lat doświadczenia w Aikido (w tym Kashima Kenjutsu: w Tokio i w Kashima Shin Ryu i mistrza Inaby Minoru). 25 lat doświadczenia w Tai Chi (w tym w Jingshan oraz Tiantan i u Wielkiego Mistrza Liu Yun Penga). 5 lat doświadczenia w Judo. Zajmuje się zarówno Kung Fu, Tai Combat (Samoobroną) i bojowymi aspektami Tai Chi Chuan, jak i jego aspektami zdrowotnymi - wykorzystaniem ruchu oddechu i umysłu do poprawy zdrowia, podnoszenia odporności i wzmacniania funkcji witalnych organizmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *